مروری بر وبلاگی که یک گوسفند آن را نوشته!

دوشنبه سوم آبان هزار سیصدو هشتاد وسه
وقتی هنوز کباب هست آزادی گوسفند حقیقت ندارد!
من به عنوان یک گوسفند نمی توانم در انتخابات شرکت کنم حتی نمی توانم کاندیدا شوم در صورتی که من هم گوسفندی از همین سرزمینم ! مادرم و اجدادم در همین خاک به دنیا آمده اند …این ساده ترین حقوق مدنی یک گوسفند است که پایمال شده.
روزانه بیش از آنچه که تصور می شود گوسفندان انقلابی را در گوشه کنار به قتل می رسانند و به خانواده هایشان هیچ خبر ونشانی داده نمی شود حتی جنازه هایشان راهم تکه تکه می کنند تا هیچ اثری از آنها نماند …بدون شک تاریخ در مورد این جنایات قضاوت خواهد کرد .
معرفی کتاب: به تاز گی کتاب مزرعه حیوانات را می خواندم ـ البته برای گوسفندها داشتن این کتاب جرم محسوب می شود ومن به سختی این کتاب را گیر آوردم ـ با اینکه در این کتاب جنبش حیوانات به انحراف کشیده شد اما حس آزادی خواهی ابتدائی آنها می تواند الگوی مناسبی برای همه ما باشد . متن سخنرانی های ابتدای کتاب بسیار تکان دهنده و روشنگرانه است …کتاب استاد گوسفند هم کتاب جالبی ست بحث هائی در باره حکومت گوسفندی ، اقتصاد گوسفندی و….. را مطرح کرده . مطالعه این کتب به ایجاد حس آزادی خواهی و رهائی گوسفندان کمک خواهدکرد.
به امید آغلهائی پر از بوی آزادی

کامنتها:
گوسفند ناز: واقعاً متن روان و زیبایی بود. به من هم سر بزن .
گوسفند آزاد: موفق باشی .
گوسفند مخالف : پشگل تو دهنت ….گوسفند حروم زاده.
گوسفند خر: دنبلان داری اسمتو بنویس …بی دنبلان

سه شنبه چهارم آبان هزار سیصدو هشتاد و سه
ترانه ای تقدیم به گوسفندهای رنج کشیده :
عاشقانه می گذرم از چراگاهان
از آغلهای ازدحام
از آغلهای گوسفندان هدر
از آغلهای چولی
از آغلهای نسق
گوسفند یعنی علوفه
یعنی تبلوردشتهای سبز
گوسفندان نجیب در آستانه شکستنم
گوسفند چریک ازمسلخ باز نگشت
گله قتل عام
گله صبور
گله آزادی
گوسفند یعنی علوفه
یعنی تبلوردشتهای سبز

کامنتها :
گوسفند ناز: قربون پشمات …خیلی خوب بود ….گریه ام گرفت .
گوسفندآزاد : گوسفند، یعنی پیچ خم پشمهای نتراشیده…زنده باد گوسفندان .
گوسفند بزرگ: گوسفند …خیلی گوسفندی …لینکمو بزار دیگه
گوسفند مخالف:بی سواد چقدر غلط املائی داری….سبز رو با ص می نویسند نه با س .

چهار شنبه پنجم آبان هزار سیصدو هشتاد و سه
امروز یکی از دوستانمو در اورکات پیدا کردم. خیلی خوشحالم . راستی فردا قراره برم یک آغل جدید که اسمش قصابیه . خیلی از ما ها به اونجا رفتیم و هیچ کدوممون بر نگشتیم …پس حتماً جای خوبیه …برای ما گوسفندها همیشه رفتن به قصابی یک آرزو به حساب می یاد …عاقل تر هامون می گویند قصابی از آغل بزر گتر است و کلاً خیلی از جائی که هستیم بهتره …من که تو پوست خودم نمی گنجم چون خیلی از دوستامو می تونم اونجا پیدا کنم …اما نمی دونم چرا هر کی رفته قصابی خودشو گم کرده نه یه نامه نه یه ایمیل …هیچی …عین گاو رفته و پشت سر شو نگاه نکرده …اما من سعی می کنم همچنان در آنجا هم برایتان در وبلاگم بنویسم!
کامنتها:
گوسفند ناز: خوشبحالت داری می ری قصابی …برام از اونجا ایمیل بزن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط هستی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 200824
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

javahermarket