پـَـَـــ نــه پـَـَــــ

رفتم باغ وحش از نگهبانه میپرسم ببخشید آقا قفس شیرا کجاست ؟ میگه بازدید کننده ای ؟ پـَـــ نــه پـَـــ از اقوامشون هستم اینورا کاری داشتم گفتم سری بهشون بزنم ...

جارو دستم بود داشتم میرفتم اتاقمو جارو بزنم عمه ام دید گفت داری میری جارو بزنی ?? پـَـــ نــه پـَـــ زنگ زدم بچه ها بیان قسمت ده هری پاتر رو بسازیم[تصویر: s31.gif]

با دوستم رفتیم بیرون دیدیم چند نفر دارن یه تابوت رو حمل می کنن دوستم می گه یارو مرده!؟می گم پـَـــ نــه پـَـــ کریس آنجله رفته زیر خاک ببینیم زنده می مونه یا نه؟

بابابزرگ خدابیامرزمو دیشب تو خواب دیدم، گفت تن لش به جای اینکه یکسره بری بنویسی پـَـــ نــه پـَـــ بشین ۲تا فاتحه اخلاص برا من بخون

رفته بودم قصابی قصابه می گه گوشت می خوای؟ می گم پـَـــ نــه پـَـــ من گوسفندم با دوسدت دخترم به هم زدم افسردگی گرفتم می خودکشی کنم اومدم تا منو بکشین!

رفته بودم قصابی قصابه می گه گوشت می خوای؟ می گم پـَـــ نــه پـَـــ من گوسفندم با دوسدت دخترم به هم زدم افسردگی گرفتم می خودکشی کنم اومدم تا منو بکشین!

به مامانم ميگم: فكر كنم ديگه وقتشه از تنهايي در بيام،هر چي باشه بيست و شش سالمه مامان... ميگه: يعني زن ميخواي پدرسوخته؟ ميگم پـَـــ نــه پـَـــ يه داداش توپول موپول ميخواستم روم نميشه مستقيم به بابا بگم.

زنگ زدم 115، ميگه آمبولانس ميخواين قربان؟ پـَـــ نــه پـَـــ يه پليس 110 ميخوام, بقيش هم آدامس بدين!

از رشت تا ندرلند و 2تا دستكش و دسبند و يه مچ بند و بليط بنگلادش و زلاندنو واسه تو... بدم قبوله؟ پـَـــ نــه پـَـــ بيا اين موقعيت خوب و از دست بده ترشي بنداز خودتو!

علم بهتر است يا ثروت؟ ثروت! پـَـــ نــه پـَـــ علم؟

ناراحت تو کوچه نشستم، دوستم میگه چی شده؟ میگم فکر کنم عاقم کردن، میگه پدر مادرت؛؟ پـَـــ نــه پـَـــ پ نه پ دوست دخترم دیروز تلفنشو جواب ندادم عاقم کرده الان هم میترسم یه بلایی سرم بیاد

سر شمار : ببخشید خانوم شما چند نفرید؟ زن : منو این کره خر و اون توله سگ و اون موش مرده و اون غول بیابونی!!! سرشمار : ببخشید اينجا خونتونه؟ پـَـــ نــه پـَـــ اينجا باغ وحشه منم خرم که با بابای گوریل اینا زندگی میکنم

دانشمندان تشخیص دادن ۹۹ درصد مردان بي وفا هستن ميگه از خصلتاشونه ؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ ناشی از بی شارژیه

ميگن اخیراً یک بیماری جدیدی کشف شده که فقط دخترها به اون مبتلا میشن ميگه افسردگيه پـَـــ نــه پـَـــ اسمش خود داف پنداره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط هستی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 200816
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

javahermarket